SKRIVET: 2011-05-21, kl 12:49:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag lever jag lever - men kanske inte länge till!

Jaha idag skall jorden gå under sägs de och jag ägnar denna dagen åt att städa, fatta att jag kommer ångra mig sen *haha*

Jag tycker dessa domedagsprofeter är så söta, va vill dom egentligen eller tror på verkligen på de själv?
Om jorden verkligen skulle gått under idag hade man spenderat en hel dag på att stå och stirra på himlen i väntan på jesus, jag hade ju dött av chocken om farbror med skägg hade ned stigit så jag hade ju sluppit jorden undergång ändå *haha*

Äh man kan inte lita på dom kristna ändå dom är inte ett dugg bättre än oss syndare.
Jag kommer från en liten liten by i Småland där det finns ca 250 invånare, 1000 st om man räknar hela socknen, vi har en skola, ett dagis och 4 kyrkor..ja ni fattar ju själva det kommer bli nästa knutby.
När jag var hemma för ett tag sen och hälsade på fick jag höra årets skandal, den fb pastorn och den skenheliga präktigakossan som finns i varje församling ni vet hon som ser ner på alla för att hon är lite bättre än alla andra, typ kristi brud, dom hade tydligen haft ihop de i flera år. Lägg då till att båda har familjer med vuxna barn som jag är uppväxt med. Som sagt man kan inte ens lita på dom kristna!!!
Eftersom jag är hyfsat skade glad av mig så kan jag inte annat än att mysa åt detta, så många gånger jag hörde att jag skulle brinna i helvetet för att jag gick min egen väg och vägrade att räta in mit i deras kristna led.
Jag säger bara en sak - Vem kommer brinna nu kossa!

För en sak är säker jag kanske inte är som alla andra men att vara otrogen kommer aldrig hända, jag har aldrig varit de och kommer aldrig vara det!
Så vem är det egentligen som är lite bättre än alla andra - JO det är jag det!

Sen måste jag göra lite reklam också för Henrik Fexeus - Läs hans bok, Alla får ligga den är grymt bra, är du desutom ofrivilligt singel så kommer du tjäna på det, den kostar 75 kr på ICA maxi väl investerade pengar!



Som sagt ser han inte lite SKEN helig ut;) ?

Ha de fint go vänner!




Linda aka Javamorsan

Tror man skall skilja på folk och folk. Så där beter sig inte kristna runt om där jag bor kan jag säga. Det handlar mkt om omgivning. Sen vilken kyrka man tilhör. Jag har insett att finns det samröre med Pingstkyrka bör man akta sig!!



Men gud eller inte så finns jorden kvar. Hade inga tvivel ha ha. Men dom som kommer fram till dessa datum tror stenhårt på det. Vilket måste vara jättejobbigt tänker jag. Att gå och vänta på undergången som man är 100 på att den kommer inträffa.

Nej om jorden skall gå under vill jag inte veta innan. Dö lycklig så att säga!



PUBLICERAT: 2011-05-23, 08:29:13 | URL: http://baralinda.se/wordpress/
Engla

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.



PUBLICERAT: 2011-07-11, 16:14:32 | URL: http://gravidforsakring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: