SKRIVET: 2011-06-10, kl 20:18:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Elin Krantz : Domen

Elin Krantz våldtäktsman och mördare fick 16 år och utvisning som sin dom.

16 år.....och utvisning!


Han kanske inte hinner se sina nuvarande barn växa upp men han har gott om tid att skffa nya och se dom växa upp, denna rätten förvägrade han Elin genom att ta hennes liv på ett mycket brutalt och totyrliknande sätt.

Hon kommer aldrig mer att få krama sina anhöriga, hon kommer aldrig få egna barn, hennes liv slutade i panik och ångest.
Medan han fick 16 år, vi har ett system som i Sverige som kommer göra honom fri 2/3 av straffet så han kommer alltså sitta inne 10-12 år. 10 år var Elin liv inte värt mer?

När han kommer ut kommer han kunna skaffa sig ett nytt liv i ett annat land där ingen vet vem han är, där han kan börja om på nytt med sin familj eller skaffa en ny.

Elin kommer aldrig få en familj!





charlotte

vårat rättsystem är helt sjukt. för jävligt!!

förresten så ska jag skaffa hund. ngt speciellt jag bör tänka på?



PUBLICERAT: 2011-06-13, 08:17:52 | URL: http://kloppan.wordpress.com
charlotte

då slår vi till o gifter oss om ungefär 8 månader då :) jag har ingen hundvana sen tidigare men jag har planerat att gå en hel del kurser. jag är tvungen att få en väluppfostrad hund



PUBLICERAT: 2011-06-13, 20:03:07 | URL: http://kloppan.wordpress.com
charlotte

förhoppningsvis har den mer labrador i sig. jag har fått för mig att schäfrar är mkt svårare att uppfostra.

pappan till valpen är 50% labrador o 50% schäfer, mamman är renrasig schäfer. hur kan de verkligen avgöra att valpen är 75 schäfer o 25% labb? går det? eller är det bara en kvalificerad gissning de gjort?



PUBLICERAT: 2011-06-14, 08:40:45 | URL: http://kloppan.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: