SKRIVET: 2011-06-20, kl 20:01:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Semesterångesten är här!

Japp så har semester ångesten infunnit sig som ett brev på posten! Vad skall man göra? Hur skall man få maximal avkoppling?

Jag har faktiskt ingen aning, jag vill åka till Norrland sätta mig i en båt och fiska i flera dagar.
Jag vill ut och tätlta i vildmarken, bara jag och den lurviga tysken.
Jag vill spendera en massa pengar på skräp jag verkligen inte behöver.
Jag vill blir jätte brun.....d.v.s jag måste åka till en stad där det finns sol.
Jag vill umgås med alla jag känner, helst spendera minst några timmar ihop.
Jag vill få uppleva nya saker.
Jag ville hinna med alla ärenden här hemma som man aldrig hinner när man spenderar 12-13 timmar på jobbet.
Jag vill ligga uppe och kolla på urdåliga filmer en hel natt och inte gå o lägga mig förens solen går upp.
Jag vill möste soluppgången vid havet.
Jag vill bada massor (massa motion til tysken)
Jag vill hinna få i mig en ansenlig mängd alkohol men inte bli bakis.
Jag vill åka runt bland gammla slott och spökhus här i Sverige och få lära mig massa historia.


Jag vet dock vad jag inte vill göra:
Jag vill inte städa,trots att det behövs.
Jag vill inte laga mat varje kväll.
Jag vill inte behöva gå upp alls.
Jag vill inte behövs passa en enda tid på minst 4 dagar.


Jag har semester 6 dagar gott folk...Era ider är värdefulla!

 






charlotte

kan du inte hyra en stuga vid en sjö med ngn kompis då kan du få ut 80% av det du vill :)



PUBLICERAT: 2011-06-29, 07:08:17 | URL: http://kloppan.wordpress.com
charlotte

vill du läsa mitt senaste inlägg? gör jag rätt eller fel?



PUBLICERAT: 2011-07-02, 09:43:34 | URL: http://kloppan.wordpress.com
charlotte

Jag fick tips av b la Kerstin o Jessica att börja skvallerträna hunden. De gav mig länken till Barbros skvallerträning. Jag har kanske inte alla gafflar på rätt ställe för rent praktiskt så fattar jag inte hur det skall gå till änddå. Har du några tips?



Sen när han biter i mattan på balkongen som inte gör nåt om den går sönder (de andra har vi tagit bort)ska jag säga nej o han börjar bita mig istället- ska jag säga nej o fösa bort honom upprepade ggr elleer ska jag ta bort mattan? tyckte att den var bra i träningssyfte. nu är jag inte lika säker längre



PUBLICERAT: 2011-07-03, 10:08:53 | URL: http://kloppan.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: