SKRIVET: 2011-03-11, kl 10:32:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kreativ!

Jag älskar mig själv ibland...eller ja nästan alltid...oki alltid. Men jag har insett att jag har fler egenskaper hos mig själv som jag inte visste om. Kan beror på att jag aldrig tidigare arbetat på samma ställe för att hinna inse dessa dolda talanger.

Det är ju så att när man blir varm i kläderna som man börjar utveckla och där är jag nu, jag är inne i ett krativt stim där jag vill förändra och förbättra hela tiden. Jag pysslar och pillar och befinner mig överallt.
Detta är ju givetvis inte alla kollegor som tycker om eftersom dom jobbar här längre och vill ha de som det alltid har varit, varför? Om någor kan bli bättre är det inte bra att man utvecklar saker istället för att fastna?

Jag vet att jag är väldigt flexibel när det gäller det mesta men när det utalat är en förbättring varför hindra?

Denna egenskapen viste jag inte om hos mig själv innan, krativ och drifit absolut men vilken nytta man har av den slog mig precis just nu. Håller jag på så här kan jag med andra ord kommer hur långt som helst!

Nej jag är inte självgod utan jag vet vad jag har och vet vad jag har att komma med. Jag vet om mina begränsingar men tänker inte låta dom hindra mig, hinder är tillför utveckling, problem är tillför att lösas!



Jag har som ambition att gå lång inom mitt yrke, jag är isäg inte speciellt intresserad av karriär och skulle aldrig försumma min familj för min karriär, men under de 12 timmar jag är på jobbet så jobbar jag alltid för en förbättrande utveckling.
Är det fel av mig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: