SKRIVET: 2011-03-25, kl 06:59:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hjälp!

Nu måste någon berätta för mig hur man fixar till bloggen, jag sitter och pillar och fixar, men det blir alltid fel!
Hur byter man "tema" och lägger sin snygga och käcka bilder som alla andra har?

Ja min blogg är ful, det är ingen som sagt det men det är många som tänker det, så jag behöver lite hjälp eftersom min enda bloggande vän som kunde ha visat mig detta inte längre finns med i bilden så behöver jag någon annans hjälp!

http://emmaengmans.blogg.se/2010/december/



Haha när jag gogglade efter denna bilden så såg jag att det heter design;) inte tema, kolla jag är ju helt hopplös jag vet ju inte ens det!

Så hur fixar man en ny design när man är totalt okunnig, det behöver inte vara tip top bara bättre än nuvrande utseende!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: