SKRIVET: 2011-04-19, kl 13:53:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Till Javamorsan fb Tokmorsan!

Eftersom min dator lever sitt egna lilla liv kan jag inte svara på din kommentar eller kommentera dina inlägg,ingen annans heller för den delen! Men jag skall söva ner den och hoppas det funkar sen =)

Kan du inte..eller ja kan inte alla som har något att berätta om hur dom har blivit bemötta av samhället skriva ett inlägg på sina bloggar. Så försöker vi få till en debatt här på internet, det finns många som har inloggningar på familjeliv och andra föräldrar sidor. Jag har ingen aning om hur vi skall nå ut och påverka men om inte annat kanske det finns människor med samma problem som kan få andra tankar och perskeptiv, som hittar andra människor på nätet med samma problem så att man kan få stöd och stöttning från någon som verkligen vet hur det är.

Att samhället svikar både barn och vuxna är inget nytt men är vi inte väldigt trötta på det?
Som javamorsan skrev i en kommentar, samhället försökte hjälpa till genom att TA hennes barn ifrån henne..?!?
Hur fruktansvärt är inte det? Det är ingen hjälp och så skall det inte vara!

Jag kopierade ju kloppans inlägg förra gången och tänkte bara åter igen försöka pucsha för detta, för det är extremt viktigt!
Kan man skicka till tidningar? Politiker? Demonstrera?
Hur skall vi bäras oss åt för att nå ut till folk, alla som har eller har haft problem vet ju hur det är, om alla skriver ett inlägg om vad dom vet på sin blogg, så skall jag försöka lura på vad man kan göra mer! Ingen som har lust att snacka ihop sig med mig eller är det någon förutom vissa få som bryr sig?




Om ni skriver något inlägg om detta så får nu gärna säga till så att jag kan länka till er och försöka samla ihop alla som vill engagera sig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: