SKRIVET: 2011-04-26, kl 11:10:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Känns bra att vara lite saknad;)

Som sagt jag är ju grymt dåligt på att blogga när jag är ledig d.v.s alla helger m.m Men jag får nog ta mig tid till att göra det eftersom jag byter arbete på måndag och då inte vet vad jag har för möjligheter att blogga!
Men i vilket fall som helst hoppas ni haft en bra påsk och njutit av det underbara vädret!

Jag har faktiskt inte ens hunnit spanan i mig vad som hänt i samhället under påsken, jag har för det mest varit ute i sloen med en hund vid min sida och försökt styra upp honom i diverse olika övningar. Utvecklingssamtal har vi haft några stycken och efter det så visade han vilken kraftfull liten pojken han egentligen är. Så är det någon som gjort något speicellt.

Jag har däremot fört en massa intressant samtal med folk under helgen och då givetvis styrt in det på föräldrar och barn och om hur dom blivit behandlade om samhället. Det är som väntat att det råder olika meningar, en del anser inget speciellt men dom har heller inte haft några problem, det alla var överens om är att om det strular finns det ingen eller väldigt knapphändig hjälp at få. Men jag skall fortsätta att prata få folk att engagera sig och i alla fall göra människor uppmärksamma på detta.

Back to work!

Ha de himla bra och var rädda om er!


charlotte

kul att du engagerar dig. ha en bra dag du med



PUBLICERAT: 2011-04-26, 11:23:14 | URL: http://kloppan.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: