SKRIVET: 2011-04-15, kl 06:36:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ja jag tycker det är fördjävligt!

Dominika Peczynski är den nya Sverige chefen för otrohetssajte Victoria Milan.
Hela intervjun kan ni läsa här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article12881944.ab

Jag klippte ut några saker som jag tyckte var "intressanta".

Men är det rätt att tjäna pengar på andras olycka?

– Jag vet inte om det är andras olycka. Det kanske är den otrogna som är mest olycklig – och jag hoppas ju att de blir mindre olyckliga av att bli medlemmar hos oss. Dessutom är det min absoluta personliga uppfattning att man inte ska berätta för sin partner om otrohet. Det är egoistiskt och något man gör bara för att slippa bära på det själv.


Du har en tioårig dotter. Har du berättat för henne?

Ja. Hon himlade med ögonen och sa ”åh herregud”. Hon är en klok ung dam med egna uppfattningar.

Har du egna erfarenheter av otrohet?

– Jag har använt otrohet som ett sätt att komma ur ett förhållande. För att jag känt mig olycklig. Och jag har haft pojkvänner som varit otrogna. Men jag har aldrig gjort slut på grund av det.

För det första nej jag gillar inte denna kvinnan, jag tycker hon är avskyvärd  och desutom sitter hon i någon tidning ,tror det är Veckorevyn,och ger råd till människor som också är helt åt pipsvängen.
Hon anser alltså att man skall använda otrohet för att komma ur ett förhållande - Fegis säger jag.
Hon tycker inte att man skall berätta för sin partner om det - Fegis säger jag.
Hon anser att när hennes dotter reagerar med himlande ögon och orden åh herre gud är hon en smart ung dam med en egen uppfattning - Jag tycker dom ska göra en intervjun med dottern och se vad hon anser om detta och om otrohet.

Jag vet att det är många andra bloggare som redan skrivit om detta så jag tänker inte berätta allt som är fel med denna sidan och hur sjukt det är att man skall tjäna pengar på otrohet och att man uppmuntrar till det.

Jag hoppas verkligen att Dominika blir riktigt kär i ett svin som sedan är otrogen mot henne gång på gång, eftersom hon anser att det är okej att han inte berättar det plus att hon inte anser att det är det värsta som kan hända  i ett förhållande så mitt råd med till den killen är knulla runt som ett svin och kom hem med blommor och choklad till Dominika gärna någon trevlig könssjukdom också för otrohet är ju inte det värsta som kan hända i ett förhållande!

Dominika Peczynski


Linda aka Javamorsan

Inte ett dugg förvånad över detta. Det ligger lite in linje med hela hennes person tycker jag. Trodde dock hon kommit bort från att vara så där hon en gång var men jag hade fel.

Men det är klart i kapitalismens värld är pengar det enda som gäller. Jag personligen skulle ALDRIG hur mkt lön jag än fick ta det jobbet. Det går emot all min etik och moral.



PUBLICERAT: 2011-04-15, 09:41:08 | URL: http://baralinda.se/wordpress/
charlotte

kul att du engagerar dig i frågan om hur vuxenvärlden sviker. min påsk har både varit bra o dålig. emelie har hållit sig på mattan o det är ju det viktigaste. däremot mina föräldrar.. pappa spenderae påskafton i häktet efter ett av sina utbrott o mamma rinde polisen o ljög ihop en historia för att få supa ifred..



PUBLICERAT: 2011-04-26, 11:21:38 | URL: http://kloppan.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: