SKRIVET: 2010-08-20, kl 16:02:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Väldigt ont om tid!

Jag har knappt haft någon tid idag att blogga, man har såna dagar också!

Jag kört ett kort svep och hoppas att jag kan fortsätta min blogg serie om några dagar.

Dagensmoral:

* Sluta skönhetsoperera er - Det är bara fult, hur kan man inte se det själv?
Du som tänker operera om dig, du är absolut inte ful, men du kommer bli.

* Le åt en främling idag - Om vi ska vändra den otrygga trenden i samhället behöver vi sammanhållning

* Kör inte för fort - Du kommer blir dubbel bestraffad om du åker fast, både böter och eventuellt bli av med körkortet, 2000 kr i böter hur många timmar måste du jobba för att få ihop det? 3000 kr för 20 km extra, absolut inte värt det. Desutom sparar du på miljön och räddar liv

* Tänk: Vad kan jag göra för dig, istället för vad kan du göra för mig. Självuppoffring är svårt.
Är du lite bättre, som jag, eller är du precis som alla andra?

* Anna Anka, Kissie, Jacki Ferm, Barbie, Linda Rosing och allt vad dom heter är INGA förebilder - Dom är något helt annat (ett mycket fult ord), låter ni era döttrar följa med i deras värld kan ni lika gärna börja ge era döttrar knark, JA så illa är det, det är som att önska att det ska gå dom illa i livet!

* Kasta inte skräp i naturen, en dag kommer naturen slå tillbaka på dig och då kommer du ångra dig, big time!

Hinner inte med mer nu, men läs, teckan och begrunda!


sandra

det beror på hur mycket. men för dig så är jag såklart villig att gå ner i pris ;P vad hade du tänkt dig? (:



PUBLICERAT: 2010-08-20, 17:10:30 | URL: http://wearenowhere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: