SKRIVET: 2010-08-27, kl 07:37:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slibbiga politiker *usch*

Jag ogillar politiker så mycket, speciellt politiker i de större partierna. Om man tycker att politiker på riksnivå är vidriga då ska ni se dom som finns på lokal nivå. Vilka slibbiga människor det är, dom är så äckliga!
Högdragna snobbar som tror de kan styra och ställa med vem dom vill för att dom har lite makt, jag säger bara fy fan för att få in en sån i riksdagen. Jag står inte ut med dom, sättet dom tittar på en när man säger emot dom, tonen, röstläget ordvalet alla, precis allt bara utlyser förakt. Du är mindre värd än jag för jag har makt *usch* *fy* säger jag bara!

"Det är deras demokratiska rättighet att dela ut flygblad" "Dom har stått där i alla tider, lägg dig inte i"
"Det är faktiskt en folkvald människa som har bestämt detta, tänker du säga emot det"

Givetvis är det deras demokratiska rättighet att dela ut flygblad men kanske inte just där. Hade jag haft ett företag hade jag inte velat förknippas med dom.

Nej såna människor borde inte få vara poltiktiker och hur dom blev folkvalda är för mig ett mysterium!
Det finns många bra lokalpolitiker, rent generellt sätt så är oftast de lokala politikerna är bättre än de som sitter i riksdagen men ibland stöter man på ett sånt där självgott as som man bara vill slå ner i skoskaften och det får mig att tycka ännu mer illa om dom och speciellt deras parti.

Till alla självupptagna maktkåta politiker: SKÄRP ER, ni är inget annat än slibbiga och tro fan inte att ni kan sätta mig på plats eller att ni är bättre än mig för att du har lite makt, kom ihåg att de var kanske såna som jag som gav dig den makten och det är såna som jag som kommer ta den ifrån dig!

http://4.bp.blogspot.com/_RJHeYKkptIM/Rir1VrElaQI/AAAAAAAAALM/qVpd08i2_Uk/s400/13lindstrom.gif


Bengt

Ja, det är inte bara av alkohol man kan bli berusad - utan även av makt: maktberusad.



PUBLICERAT: 2010-08-27, 15:46:58 | URL: http://bengtbernstrom.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: