SKRIVET: 2010-08-12, kl 20:02:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kultur kalaset!

Kulturkalaset i Göteborg

Nu är det stora kulturkalaset i full gång och efter 22:00 är det totalt dekadens.
En folkfest absolut och kultur är ju alltid bra, dom bytte ju bort Göteborgskalaset mot Kulturkalaset för att slippa alla fylla och bråk, haha det är precis samma stil som förr! Alla super som de små grisare det är (på allmänplats).

Den enda ändringen är att nu kan man äta annan mat än hamburgare och korv som sig annars bör på en festival.

Jag går gärna på festival och mer än gärna på göteborgskalaset men jag har stake nog att gå dit nykter. Jag har stakte nog att inte ta droger.....Jag är som sagt lite bättre än er! 

Jag har ett fantastikst roligt liv och har så sjukt roligt när jag äre ute och alltid nykter, den enda nakdelen med att vara nykter är att man nästan alltid är den som kör men det är knappt en nakdel för det är jag som bestämmer vart vi ska och när vi ska åka hem!

Så snälla Svenska folket sluta drick så mycket, livet blir inte roligare!


sandra

här är sidan jag pratade om



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=unless



puss!



PUBLICERAT: 2010-08-12, 23:42:40 | URL: http://wearenowhere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: