SKRIVET: 2011-01-06, kl 18:00:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Glädjeämnen i livet!

Det finns många glädjeämnen i livet, man  måste bara hitta sina egna saker som gör en lycklig.

Jag tror alla som har en hobby har hittat ett sådant glädjeämne, man behöver inte ha en passionerad hobby utan bara ha något att göra när det finns tid över. Jag har precis återupptäckt min passion och när man väl är där redo att starta så inser man hur mycket man har saknat det.

Små glädjeämnen finns överallt, god mat, barn som skrattar, söta djur, en vacker soluppgång.
Oj va klicheaktigt detta blev,haha!
Men ibland känns det som man har legat och sovit en längre period av sitt liv och helt plötsligt vaknar upp igen, detta brukar oftast komma framåt våren, när solen och ljuset kommer men detta är en generell "uppvakningsperiod" som många känner. Man har även personliga uppvaknanden som t.ex man inser att man lever i ett dåliga förhållande, man är inne på fel väg i livet. Det finns många exempel.

Ett sånt har drabbat mig nu, jag ser saker på ett annat sätt, man har en helt ny energi i livet och nu vill jag förändra.

Jag hoppas 2011 kan ge mig allt jag förväntar av det, allt beror givetvis på mig, så jag hoppas jag kan leverer vad jag förväntar av mig kanske det borde stå.

Livet i ekorrehjulet är som det är, det finns inte mycket man kan göra åt det, men livet utanför, där bestämmer man själv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: