SKRIVET: 2011-08-04, kl 11:38:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nehe är det dax att lägga ner kanske!

Jag tror faktiskt det, alla inlägg nu för tiden är så fruktansvärt meningslösa, det blir något taget ur luften bara för att jag skall skriva något och det blir aldrig bra och det var precis det jag inte ville ha en blogg till!
Så jag får väl lägga ner istället, jag skriver ju knappt något ändå.

Så med tidsbrist som argument lägger jag nu ner denna blogg. Jag låter den ligga kvar en stund för jag tänker själv plocka några inlägg jag gjort och använda dom i andra sammanhang;)  Desutom har jag ju lite länkar till era bloggar som jag måste spara på så att jag kan gå in och kolla vad ni hittar på för hyss.


Ha de bra go vänner och tack för att ni läst och kommenterat!


Linda aka Javamorsan

Trist!

Jag vet att jag vart kass på att besöka sista tiden. Semester från bloggvärlden kan man säga!



Hoppas du mår gott kommer sakna dig Kramar



PUBLICERAT: 2011-08-04, 17:45:02 | URL: http://baralinda.se/wordpress
charlotte

näe vad skådar mitt norra öga!!! här är man frånvarande ett tag o så möts man av detta. iofs har jag haft samma funderingar själv.



keep in touch vännen

kram



PUBLICERAT: 2011-08-09, 10:33:20 | URL: http://kloppan.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: