SKRIVET: 2011-02-12, kl 08:42:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

En blogg award!

Jag fick en blogg award av den fantastiska Charlotte aka Kloppan! Tackar så hjärtligt för den, det känns väldigt bra att någon anser att min blogg är bra! Åter igen Tack Kloppan.

När man får denna award så ska man tydligen skriva fem saker om sig själv som man inte redan skrivit i bloggen, ja detta kan ju bli svårt eftersom jag satsar på ett anonymt koncept, givetvis med en baktanke, men jag ska försöka skriva fem saker om mig utan att avslöja vem jag är!

* Detta är väl kanske inte en nyhet men jag har en mildare form av dyslexi - det spelar ingen roll hur många gånger jag läser igenom det jag skriver. Stavfelen finns överallt - mitt största gisel som skribent.

* Har ett enormt hund intresse - Tränar allt som går inom hundvärlden.

* Hade en lycklig barndom och en fruktansvärd tonårsperiod.

* Är 23 år.

* Har inga tatueringar..än;)


Nu till problem nu två, jag har inte 15 bloggar jag vill länka till! Av den enkla anledningen att jag inte har hittat 15 bloggar som är värda att läsa. Jag läser väl ett 30 tal bloggar i veckan men bara lyckars hitta ett få tal som jag gillar riktigt mycket.
Eftersom jag inte har lärt mig länka så där fint med namnen så får det bli old school;)



http://arek.blogg.se/index.html : Denna fantastiska blogg som jag har haft som nr 1 i flera år. Har tyvärr gått i graven, den lades ner i fredags och detta med stor sorg för oss som följde Polishunden Arek genom livet.
Inte för att Arek har somnat in, nej nej hans Husse har fått för sig att bli hockeyproffs, vilka dumheter. Men den är fortfarande läsvärd om man vill bläddra runt bland gamla inlägg! Det bjuda tonvis med humor och en husse med rejälv självdistans!


http://bengtbernstrom.blogspot.com/ - Bengt som var den första som hittade mig, alldeles vilsen här i spindlens nät. Han har en fantastisk humor och är grym på photoshop, alla fina smilys gör inläggen ännu bättre.

http://kloppan.wordpress.com/ - Denna fantastiskt starka kvinna blandar tar sig an det ibland jobbiga livet med både hjärta och humor. Hennes dagliga underbältet humor gör min dag många gånger. Man behöver skratta varje dag! Internskämt: Inte 200 år men 100 år, 100/4 = 25 och jag är bara 23 alltså inte en fjärdedel av mitt liv;)

http://www.prinsessanadia.se/ - Prinsessannadia har en grymt bra blogg som handlar om samhället för det mesta. Men det slinker in allt möjligt. Starka åsikter, välskriven och mycket intressant, det är ett koncept som slår det mesta.

Kanske lite snålt med 4 bloggar men det är dessa fyra jag anser är väldigt bra och som jag personligen följer.
Hade jag stoppat in ännu mer hade det bara blivit hyckleri för att få ihop 15 och jag är ju som sagt inte lagd åt det hållet.
Desutom anser jag att dessa fyra verkligen är starka och bra kandidater för ett riktigt award.
Hellre fyra guldkorn än en hel sandsäck!


http://oldasnew.blogg.se/category/-lasarnas-guldkorn.html




charlotte

tack för de fina orden. min mejladress är [email protected]. har bara hotmail vet inte var man hittar lsenordet för att skaffa en vanlig mejladress o jag har inte orkat bry mig. kanske borde ta tag i det!



PUBLICERAT: 2011-02-12, 09:58:05 | URL: http://kloppan.wordpress.com
Jo

Jag sitter på jobbet just nu och vi har inte tillgång till privata mejlar men jag ska försöka komma ihåg att skriva till dig när jag kommer hem=)

och jag har också bara en hotmail adress, det funkar bra för mig=)


prinsessanadia

Va glad jag blev nu :) För övrigt är det som vanligt massa drogliberala som har kommenterat efter ditt inlägg om Alexander Bard.. som vanligt.. Konstigt att de alltid lyckas hitta till min blogg så fort ordet droger nämns.



PUBLICERAT: 2011-02-12, 14:33:38 | URL: http://www.prinsessanadia.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: