SKRIVET: 2010-09-22, kl 10:33:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Haha fy skäms på mig!

Jag erkänner, jag hade gjort en halv taskig research på det andra inlägget, jag kollade runt en del, pratade med lite människor och drog en slutsats. Men det visade sig att jag hade fel och det glädjer mig.

För en gångs skull är jag riktigt nöjd över att jag hade fel och det känns otroligt bra faktiskt, det var många många fler än mig som tydligen delade min åsikt och detta fick jag erfara bara 15 min efter att jag skrivit mitt tidigare inlägg *slår mig själv på fingrarna*


http://www.freesmileys.org/free-big-smiley.php

Jag är fortfarande riktigt trött på proffstyckare men jag är väldigt stolt över människor som ser saker som dom är och inte låter sig luras eller styras.
Det kanske finns hopp för männskligheten? Haha Nja, det låter jag vara osagt!

Är som alla andra men ser saker från ett annat synsätt;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: