SKRIVET: 2011-03-25, kl 07:20:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skelett i garderoben...Nej i perrongen!

http://www.expressen.se/nyheter/1.2378136/byggarbetare-fann-skelett-under-perrong

Sånt här gillar jag det är CSI och Cold case goes Sweden!

Dom har alltså hittat ett skelett i perrongen vid Svedmyra station i södra Stockholm, hur spännande är inte det?
Vem är det när lades det dit?
Var det när stationen byggdes på 1950-talet?

Men den viktigaste frågan är kommer vi någonsin få veta vem det är och vem som gjort detta?

Nu kan man ju bara hoppas att media följer detta fallet så att jag kan hänga med och följa jakten på en eventuell mördare.
Det kan hända att jag kollade lite för mycket på dessa serier i mina tonår och det är därför jag tycker detta är så spännande! Men som sagt man vet aldrig vad dom kommer att komma fram.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: