SKRIVET: 2011-01-05, kl 14:37:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

God fortsättning på det nya året!

Hoppas alla har haft ett bra slut och en bra början på det nya året!
Själv är jag pigg och utvilad så det är rent plågsamt va energi jag har.

Eftersom min dator fick påhälsning av en trojanskhäst så fick jag vänta med att blogga tills jag kom tillbaka till jobbet men nu är allt som vanligt igen.
Har någon tips på hur jag får ut den lilla luringen (den trojanska hästen) ur min dator så uppskattas det mycket, även tips på bra antivirusprogram.
Dator håller hela tiden på att stänga av sig själv, någon som har tips på vad man gör mot detta?
Det är värdelöst att vara så tekniskt efter som jag är;)

2011 - det är ju detta året man ska passa på att leva för tydligen så ska jorden gå under 2012, eller ja Majakalendern tar slut och i o med detta så ska tydligen en ny epok börja.
Vad som menas med detta men jag är i alla fall säker på att vi kommer överleva det med.
Jag såg på en dokumentär om de 10 största hoten mot mänskligheten och det var allt från atombombskrig till nanotekniskavapen som kunde slå ut hela städer och biokemiskavapen t.ex modifieradesjukdomar.
Jag klarar verkligen inte av att titta på sånt, jag får dödsångest så det skriker om det. Men för dom som gör det så rekommenderar jag den för det var väldigt intressant att se lite hur framtiden kommer bli.


Sen vill jag även uppmana alla att, gå in på denna länken och hjälpa Sara att hitta Sindy.
All info finns på sidan och även om ni bor långt borta så kan ni kanske komma med tips.
För troligen så är det någon som har tagit henne och då kan hon befinna sig vartsomhelst i landet.
http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=144008342320027



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: