SKRIVET: 2011-02-05, kl 10:11:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sno mig bara, gör det!

Då har man prövat att få sin identidet snodd också, fast det rubriceras som bedrägeri.
Jag fick ett inkasso krav från Traders om att jag var skyldigt dom massa pengar, skumt tyckte jag eftersom jag aldrig någonsin handlat på Tradera. Jag ringde till tradera och frågade dom om detta, men tyvärr kunde dom inte få fram något mer än användar namnet, då frågade jag om de kune få fram vad jag hade köpt, då skrattade killen och så nej nej det är du som har sålt...Undra vad jag sålde?

Det känns så jädra obehagligt att någon springer runt med min identidet på internet och utger sig för att vara mig, vad hittar dom på mer?
Kommer de komma nya inkasso krav på  ännu högre belopp som jag måste betala?

Åh jag hatar människor ibland?

Det värsta är ju att om jag bestrider detta och de lämnar in det till fogden så får jag sparken, skoj!!! Fattar dom som gör detta inte vad dom utsätter andra människor för??


Idioter!!!


charlotte

usch vad otäckt. man är eg lite för jäkla öppen med sitt personnr. hoppas att det löser sig



PUBLICERAT: 2011-02-05, 18:05:56 | URL: http://kloppan.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: