SKRIVET: 2011-04-19, kl 14:10:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vad vi kan göra!

Vad jag tror att vi kan göra!

Först behöver vi en omfattning på hur stort och dokumenterat detta problemet är.

Sen kan vi alltid kontakta Uppdrag granskning, Kalla fakta.
Grävande journalister (jag gillar dom inte men dom har onekligen makt att ändra på saker)
Kontakta politiker
Skriva insändare
Skriva blogg inlägg
Demonstrera.

Ja skapa en debatt helt enkelt.

Detta är ju lätt att skriva men det krävs ju att en eller flera verkligen engagera sig i detta, i alla fall för att försöka få till en debatt.

Kloppan du som startade detta, va säger du?
Javamorsan?


charlotte

det skulle vara jättebra om det hände ngt men det verkar som vi är ganska ensamma du o jag

kram på dig



PUBLICERAT: 2011-04-19, 22:44:08 | URL: http://kloppan.wordpress.com
Linda aka Javamorsan

Ni är absolut inte ensamma. Jag har tänkt att skriva här och även i min egen blogg när orken infaller sig. Är mkt trött rent själsligt. Mkt pga av just detta som Jo tagit upp :( Återkommer. Men ni är icke ensamma!



PUBLICERAT: 2011-04-20, 18:27:00 | URL: http://baralinda.se/wordpress/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: