SKRIVET: 2010-11-15, kl 15:12:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shalin shalin shalin.

Så var det äntligen dax för Mona Shalins avgång, som jag har väntat på detta. Som ni förstår så är jag inget större fan av denna partiledare. Jag gillade i säg inte Göran Persson heller men jag har faktiskt fler bra saker att säga om honom än vad jag har om Shalin.

Jag tyckte inte det var oväntat att hon skulle avgå, hon har ju faktiskt inte lyckats med någonting som är positivt för Socialdemokraterna utan dom fortsätter ju bara att sjunka.
Jag läste en krönika att Shalin tog över 15 år försent, nej hon borde aldrig ha tagit över.
Han var ingen bra kandidat från början, hon skulle ha lagt av med politiken redan vid toblerone affären eftersom att hennes förtroende redan var för skadat.

Jag tycker inte hon är någon bra ledare, inte någon bra talare, det finns nog inget som jag gillar med henne.
Hon köper dyra saker till sig själv (googla väska) men pratar om solidaritet och att vi måste hjälpa dom som är svaga....Men om du inte köper en väska för två månadslöner och skänker dom pengarna till dom hemlösa så kan jag tro på dina ord sen.

Mona Shalin är för mig ett utmärkt exempel på en hycklare, svensk politik har och kommer alltid klara sig väldigt mycket bättre utan henne!

Jag hoppas vi slipper se henne i ledningen för något framöver.
Ni kanske tycker det är hårda ord jag använder, men jag kan säga jag älskar politik och hatar politiker och Mona Shalin är defenetivt en anledning till det.


Bengt

Håller med om att det var bra att Mona gick!



PUBLICERAT: 2010-11-15, 20:08:42 | URL: http://bengtbernstrom.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: