SKRIVET: 2010-11-05, kl 07:43:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredags humör!

Idag är jag på ett humör som bara går att beskriva som fredags humör, man känner sig trött och sliten efter en hård vecka men samtidigt pigg för nu nalkas helgen.

Det känns si så där att då skriva om något negativt/något som behövs förbättras, nej inte idag. Det känns lite grann som att jag ska strunta i att skriva negativa saker på Fredagar och helt ägna mig åt det på måndagar.




Veckan är ju alla redan förstörd på måndagar menar jag ;) haha.
Nej nu ska vi inte vara såna.

Vad ska jag ta upp som är bra idag då?
Att det faktiskt fortfarande finns hjälpsamma människor, är inte det underbart?
Det finns faktiskt människor som hjälper varandra utan baktanke och utan gnäll.
Sån människor vill jag hylla idag, ska försöka vara en lika god medmänniska jag med just idag.



Bilden har absolut inget med texten att göra, det var bara ett experiment för att se om det gick att lägga in!
Still lerning....

Nu hoppas jag denna känslan håller i sig för ve den människan som förstör min fredag;)



http://www.byggahus.se/forum/information-feedback/118997-mer-smilies-haer-pa-forumet.html


Bengt

Kommande måndag går i alla fall över. Fräscht inlägg med fräscha animeringar! På önskelistan: Skriv gärna något om hur du uppfattade kungens "prat" på pressträffen - kroppsspråk mm.



PUBLICERAT: 2010-11-05, 21:27:22 | URL: http://bengtbernstrom.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: