SKRIVET: 2010-12-20, kl 06:47:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Total månförmörkelse på tisdag.

Eftersom jag bor i de lite sydligare delarna av vårt land, kommer jag troligvis inte se den så mycket, så om det är någon som tar lite bilder på detta får ni gärna säga till.
Jag älskar såna här natur fenomen.


Total månförmörkelse inträder tidigt på tisdag morgon över S

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8302549.ab


nadia

Här om dagen var det ju meteorregn med. Men jag missade det..



SV: Det hon gör är sjukt. Ingen kan ju känna att dom litar på henne. Ok, att skriva saker som bara skadar henne själv, men en sån anklagelse är bara dumt. Vare sig hon har en städerska eller inte. Jag tycker synd om hennes kille (om hon nu har någon kille).Hon skriver ju ofta att hon varit med andra osv.. Sen när någon annan sa att hon hade varit otrogen så hade hon ju absolut inte varit det. Fattar hon inte själv att det blir svårt till och med för hennes så kallade vänner att veta vad som är sanning eller inte. Kanske därför hon byter vänner lika ofta som jag rapar..



PUBLICERAT: 2010-12-20, 10:42:54 | URL: http://www.prinsessanadia.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: