SKRIVET: 2010-12-15, kl 07:24:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det är inte lätt när man har det svårt!

Just nu verkar det finnas en uppsjö av blogg möjligheter, det är ju bara att ta vilken stor nyhet som helst....Wikileks - Julian Assange, Sprängdådet i Stockholm - Terrorn har kommit till Sverige. Det finns hur mycket som helst, men det stormar inte bara i samhället, alla tycks ha de kämpigt just nu så även jag. Därav min långa frånvaro.


http://storabh.wordpress.com/2009/12/26/tears/


Jag tänker ju inte göra om denna blogg till en relationsblogg, det finns det alldeles för många av, men det känns så svårt att skriva om något annat när man känner hjärtesorg.
Man blir helt uppfylld av det, man relaterar allt  till det. Sånger, filmer, bilder allt får en annan betydelse helt plötsligt. Varför börjar man se saker på ett annat sätt?

Men bara för att hålla mig till samma spår som vanligt kommer här en liten kommentar på terrdådet i Stockholm - Jag hoppas att människor inser hur allvarligt detta är, en extremist, en man som går så långt att man spränger sig själv. För en karikatyrbild och soldaterna i Ahfganistan.......Jag tänker inte säga va vad de jag sa, men vi går en mycket mörk och otrygg framtid till mötes!


charlotte

klart attman inser allvaret i det hela men det var ju bara en tidsfråga innan det hände. tur att ingen blev skadad



PUBLICERAT: 2010-12-17, 09:34:54 | URL: http://kloppan.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: